fredag den 9. marts 2012

Tang VelVære

En ny stjerne er steget op på himlen i mit psykiske rum.
Det er en Venus i hendes helbredende skikkelse,
hvor hun er på linie med Vølverne i fortiden.
Hendes navn er Dr Natasha Campbell-McBride.
I min profil nævner jeg, jeg elsker tang for det velvære
det giver.
Natashas bidrag til intellektuelt at kunne begribe
dybden og højden af denne velbehagelige væren
er helt unik kompetent.
Jeg tabte både næse, mund og ører
mens jeg gennemlyttede hendes 80 minutters
samtale med Dr Mercola,
hvor han i dybden spørger hende ud om hendes værk
Gut and Psychology Syndrome/
Det Psykologiske Tarm Syndrom.

At velvære først og fremmest har sin kilde
i en supersund tarmflora,
virker umiddelbart som en besynderlig,
fremmedartet tankegang.
Vi har mig bekendt ik' rigtig no'et viden
om det herhjemme.
Danske forskere udtaler bramfrit
vi ved ingenting om det.

I én af mine reportager
Tang kan udrense giftige tungmetaller 
er der et dokument,
udgivet af 7 irske forskere:
Her påvises det forbløffende, at hele universet
af mikrober/bakterier findes i vores tarmsystem.
Nogle er skadevoldende og andre er velgørende.
Komponenter i brun tangs sukkerstoffer
styrker de godgørende bakterier og
hjælper til at uskadeliggøre de harmfulde.

På Natashas hjemmeside:
er der på forsiden en liste over
100 meget alvorlige lidelsestilstande,
mange af dem såkaldt autoimmune lidelser
de fleste danske læger står af over for.

Natasha slår fast med syvtommersøm,
samtlige af disse meget belastende tilfælde
alle sammen er karakteriset ved, at
de skadevoldende bakterier i tarmene
fuldkommen har magten.
Lidt lissom at være besat af en alien
der plager en grusomt.

Hvad Natasha har at ordinere for at blive sund
og rask i samtlige nævnte sygdomstilfælde,
det er noget så simpelt som mad.
Diæter bestående af kost, der er mest righoldig
på de velgørende bakterier
suppleret med ganske lidt tilskud
tanggranulat, omega 3 olier o.a.
Tangen er pulveriseret Blæretang, Savtang
og Klørtang, sagt på dansk :-)

Bogen Gut and Pschology Syndrom
er beregnet som hjælp til selvhjælp.
Tusindvis af familier i hele verden
har allerede gjort gavn af den.
Den er vist ikke oversat til dansk endnu.

Natashas 80 minutters samtale med Dr Mercola
kan høres ved at gå ind på linkene der til på hendes blog:

Jeg betragter Dr Natasha Campbell-McBride
som intet mindre end et revolutionært gennembrud
for vitalitet og velvære.